Pruduktiv till tusen!

Idag har jag verkligen varit duktig!
Klev upp 05,32 med min underbara tös som bestämde sig för att då va de banne mej morgon! Åkte till dagis å skolan, pluggade inför mitt kommande filosofi prov och blev äntligen klar med min arbetsplan inför mitt projektarbete som startar idag! Tänka sig, mitt examens arbete blir de sista jag gör för detta året, de känns så overkligt!
Direkt efter skolan bar de av mot stan, Nova och center syd för att lämna ut en massa cv. Ja har visserligen jobb men de skadar aldrig att söka fler!
När ja va klar med de så tog ja en låååång runda med Bella, vi power walka i 54 minuter och nu lagar jag mat, idag blir de pumpa puré och kalv kött:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0