Min kärlek!

Finns inget vackrare, större, eller finare än du! Du är den finaste gåvan jag någonsin kunnat önska mig! Min älskade Emilia<3

Idag tog vi vagnen och lilla bäbisen cicci med oss ut på promenad! Vi köpte glass och lekte vid ån, en fisk hittade vi och så såg vi när hästarna badade medans solen började gå ner vid åkarna. Dessa stunder är dem man lever för. Ett sånt fantastiskt sago-minne som sparas långt in i hjärtat! En sån här dag förgyller alla celler i hela kroppen, trots att allt kännts svårt och kämpigt den sista tiden så räcker de med en sån stund tillsammans med min prinsessa så är alla bekymmer som bort blåsta!
Du är mammas bästa medicin, ditt leende och ditt skratt botar allt och lite till! Och som om det inte vore nog så får man flera spontana "mamma, jag älskar dig massor massor", åååå vad jag älskar dem små orden!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0