Måndag

Helgen har varit kanon bra,
jag har varit i stallet och målat en massa, som tur va så fick ja hjälp
av mina fantastiska vänner annars hade jag inte varit klar på många veckor:P
de är dock lite kvar att fixa till så de får jag ta tag i nu i veckan!
igår va jag coh jackie och provred en häst som vi eventuellt ska ha hem på foder.
Det gick super bra så ja håller tummarna för att ägaren vill släppa hästen till oss.
 
Idag kommer min prinsessa hem efter två låååånga veckor hos sin pappa,
som tur är så har vi pratat en del i telefon och jag har även varit och hälsat på,
hade nog tappat fattningen totalt annars..
Men idag kommer hon som sagt hem så de ska bli så otroligt skoj!!:) Min ÄLSKADE tös!!
 
Veckan kommer bestå av jobb och mys med tösabiten. ska försöka få in en stor städning av lägenheten
åxå, kan ju utan överdrift säga att det är sååå välbehövt:P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0