Snart ett år

Mm de är vad de har gått sen jag skrev sist, de är helt sjukt, tiden går så fort!
Under detta året har de hänt mycket, jag är nog en annan än den jag va då, sist jag skrev alltså.
Jag har slutat plugga, de beslutet tog jag tidigt i våras, jag ville helt enkelt inte mer! Hästen jag har ska ut på foder nu den 20e juni de är med vemod men det är för de bästa. För drygt en vecka sen fick vi hem en ny valp, han är en Boerboel och har fått namnet stitch.
Jag medicinerar fortfarande och fick idag hem en remiss till Psyk, ska göra en utredning för att se om min nuvarande medicinering är den bästa möjliga eller om vi kanske ska prova något annat. Jag har ledvärk, går till en sjukgymnast och får hjälp med kroppen, känner mig mesta dels som en gammal tant.. Så även om mycket har förändrats rent personligt så har nog den värsta förändringen varit förlusten av min mormor. Att hon är borta är svårt att förstå, men sättet hon försvann på är ofattbart. De har gått mer en månad nu, men de känns som om tiden stått still.. Mer om de tar vi någon annan gång, när jag är stark nog..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0