För tidigt!

God morgon!
Vaknade påtok för tidigt idag, 05,12 slog jag upp ögonen i panik,
trodde jag hade försovit mig så ja sprang upp ur sängen för att sen komma
på att jag hade två timmars sömn till innan ja hade behövt gå upp:S
Hatar verkligen när de händer!! Ja kunde givet vis inte somna om sen utan
de fick bli lite tv med en kopp kaffe för att fördriva tiden.
 
Trots att ja gick upp så tidigt så blev de stressigt mot slutet, fick springa som
en galning till bilen och ja körde nog lite som en galning på väg till jobb åxå.
Nu är ja iallafall på jobb och de ser ut att bli en lååång dag.
Känner att ja hade velat vara hemma med loppan idag, fått lite tid tillsammans, hon hade behövt de,
hon är fortfarande super mammig.. Igår kunde hon inte ens kissa utan att ja skulle sitta på pallen å vänta.
Hon hatar när jag frågar om hon vill ha hjälp på toan annars så de märks tydligt att hon vill vara nära mig.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0