Pyamas party!

Idag har loppan haft/har pyamas party för Jims systrar:) vi har haft en fantastiskt bra dag med shopping, nagel fix, film mys och ett trångt bad i badkaret!:) Emilia har varit super glad och de har verkligen strålat om henne, älskar att se henne så lycklig!!!<3 Dessutom trillar Jim inpå en snabb visit och hand hade ju ännu mer paket med sig så hon blev ju överlycklig:) hon fick dess utom ta hål i öronen i förrigår, hon har tjatat om att ha pärlor i öronen sååå länge så nu grav jag med mig:P kan ju säga som så att hon visade stolt upp dem för allt och alla idag:) Min prinsessa, min Emilia, snart tre år sen hon togs ut ur min mage, jag älskar henne mer än livet, livet vore inget utan dig, Emilia Akina Marie<3 Flickorna sover gott nu och det skall även jag försöka göra, god natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0