För fort

Då va de onsdag, de innebär att det bara är halva veckan kvar..
tiden går för fort, ja hinner itne med!!
Nästa vecka ska emilia skolas in på sitt nya dagis och det är stort,
de är stort för henne men ännu större för mig tror jag..
Detta blir de andra dagiset hon gått på, hon gick ju hos dagmamma i lödde.
Hoppas verkligen att detta passar henne/oss bättre!
De ligger närmare oss, de går att gå dit och lämna henne, sen går bussen precis utanför
och de är ju bra eftersom att ja ska börja plugga nu igen:)
Då kan ja gå ut med vovven medans ja lämnar loppan så sparar jag i tid på de åxå.
Det är ont om tid på morgonen så detta kommer bli bättre för oss alla.
De har öppettider som passar mig och Niklas bättre och emilia verkar trivas bra där.
Vi var och hälsade på för nån vecka sen och hon va helt lyrisk, hon skyttade runt och lekte en massa
med alla sakerna å sen hittade hon sin favorit, ett stooort akvarie!!:)
De är ett montesori(?) dagis så ja hoppas att de kan utveckla emilia mer, hon blir så understimmulerad
på sitt nuvarande dagis, hon får ingen utmaning där och de gör att hon har ett jäkla humör och beter sig "illa" för att få uppmärksamhet och det är så fel, hon ska inte behöva ha de så!
 
Ikväll tänkte jag att vi skulle åka och hälsa på min farmor och farfar för att senare åka till lödde och busa
med mormor och morfar. Emilia tjatar så efter sin mormor och morfar så vi får ju passa på när de är lediga!
 
Min gammel mormor har tydligen skickat med min farmor och farfar en klänning hem som hon så gärna vill att jag ska ha, de ska bli spännande att se vad det är för någon klänning! De är lite som rysk roulette med henne, hon är ju liksom inte puder ung längre utan hon e så där i mitten av 80 och ja kan ju upplysa er med att det är ju inte alltid som vi har samma uppfattnign om vad vackert och fint är!!:P Min älsklings gammlis mormor<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0