En orolig tös

Hej på er!
De har varit en svår vecka med emilia så bloggen har fått vila.
Emilia har varit orolig och väldigt gnällig, hon har inte fått så bra,
hon har varit väldigt mammig vilket förmodligen har varit en biefekt på att
hon varit ifrån mig för länge när hon var hos sin pappa två veckor..
Jag har inte kunnat göra ett skvatt utan att ha henne i famnen så det har inte
blivit så mycket jobb iheller, tyvärr!
Igår lämnade jag henne hos sin pappa då det är hanns vecka, de gick väl sådär
men hon hade kommit till ro lite efter ett tag.
Imorgon börjar hon på sitt nya dagis, de ska bli skönt att komma in i de rutinerna igen
och jag tror de kommer göra gott för henne att få leka med alla andra barnen.
Detta dagiset har jag stora förväntningar på, det är ett montessori(?) dagis och jag tror
att de kommer passa henne bättre än de förra.
Dess utom blir de väsentligt mycket närmare oss så då kanske hon kan få lite kompisar
på området åxå. På trosdag är det min tur att följa med på inskolningen då hennes pappa
ska jobba. Hoppas att allt går snabbt och smärtfritt så vi kommer in i vardagen igen.
Jag börjar ju plugga den 3 september så att de hade kännts förbaskat skönt att hitta rätt innan dess!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0