Morgonen börjar tidigt..

Med tre töser hemma så blir de ju inte någon lugn och ro, här stor tre stycken breve min säng kl 07.00 i morse som sa att de ville titta på tv:) på med Disney Chanel och sen fick man klä på mig å gå ut med valpen:) töserna har haft så skoj med Alba, framförallt Bella, tror hon funnit sig en ny bästis! Nu har alla damer ätit frukost och leker för fullt med Emilias alla leksaker, presenten som kom från pappa Jim igår är en stor favorit! En stor röd och vit prickig vagn var det i paketet, och loppan älskade den!!:) ska snart göra oss klara för att gå ut på lekplatsen, men med tanke på ljudnivån på dessa tre så r det lika bra att vänta lite till tills jag släpper ut oljudet, tror inte grannarna hade gjort mig till nr ett på poppis listan annars:P Lite bilder på paketen från igår:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0