Mammig å jävligt nice

Hade en väldigt mammig flicka igår,
hon fick vara med en stund på jobbet, vilket hon verkligen uppskattade
så i morse skulle hon absolut följa med mamma och jobba.
Försökte förklara att de inte gick idag och då bröt helvetet loss.
Hon va sååå ledsen att de bara skar rakt in i hjärtat på mig,
hatar verkligen när de blir så!!
 
Nå väl, nu är jag iallfall på jobb och ska jobba fram tills 12, sen ska ja hem och vara mamma igen!
de märks på henen att hon behöver få vara nära mig så vi får kompremissa lite,
ja jobbar halvdag och hon får vara själv en halv dag!
 
Igår va en jävklig bra dag rent ut sagt, hade jackie och andras över på middag och emilia lekte som aldrig förr,
hon blev helt knäckt när de skulle gå hem så jag fick ju lova henen att de skulle få ses idag igen.
Vi va ute och gick en sväng så att loppan skulle få köra med sin fina "motorcykel" som hon fick i paket av hanna och koffe. Hon har tjatat om den hela tiden hon va hos sin pappa så nu va de dags att plocka ut den och köra
en runda, hon kunde helt enkelt inte vänt mer:P
De gick jätte bra iallfall och hon tyckte de va skit skoj!!<3
 
Förutom denna roliga stund med fina vänner så fick ja veta att ja kommit in på högskolan!!:D
Psykologisk omvårdnad med särskild problematik, de ni;)
Fy fan va skönt de va att de antagnings beskedet igår, med stor, fin, grön text!! ÄNTLIGEN!!!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0