En paus

God morgon på er!
 
De va ett tag sen ja skrev, jag har faktiskt passat på att vara lite ledig från allt.
Jag kände att jag behövde en paus för att vila upp mig och fundera lite över framtiden.
Vilat har jag gjort, jag har dock inte blivit mycke klokare på framtiden!
Nu är iallfall verkligheten och vardagen tillbaks å de innebär jobb framförallt.
Emilia är hos sin pappa en vecka till vilket håller på att göra mig knäpp,
som tur är att jag iallfall ha hälat på å myst lite, annars skulle ja tappat fattningen.
Två hela veckor utan min prinsessa är helt enkelt för lång tid!
 
Jag har hunnit med att träna lite, renoverat lite i lägenheten, mysk massa med valpen och
dess utom träffat två nya fantastiska vänner.
De är så skoj för jag och jackie är sååå lika, vi har samma namn, vi skrvier båda med vänster,
hennes kille helter andras å ja heter ju andreasson i efternamn,
vi har gått igenom liknande saker i livet, vi har stått i samma stall, ja allt är bara skrämmande likt:P
Hur som hellst så är hun och andras två fantastiska människor å ja är så glad att ja träffat dem!!<3
 
Emilia har hunnit fylla hela tre år, de känns åxå helt sjukt, min lilla tös börjar bli stor!!
Hon fick massa fina saker, å morbrors och hannas paket va skojjigast som vanligt!
hon fick en liten fyrhjuling som hon älskar!!
Dess utom fick hennes lillebror vara med på kalaset vilket bara de var en stor hitt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0