Vår midsommar

Tillbaka till vardagen igen efter en kanon helg i Åsa.
Regnet öste ner 90% av tiden men de va det värt!
Emilia lekte som fisken i vattnet med mina kusiner och de fick dansat
kring midsommar stången torts att de bara öste ner just då.
Hon somnade i morfarsfamn mitt i allt ståhej både fredag och lördag,
tänk vad bortskämd jag blir med en så otroligt snäll och okomplicerad liten tös:)
 
På lördagen var vi en sväng på liseberg och skojade till de.
två stoooora choklad kom jag hem med dess utom:)
 
Igår åkte vi hem, vi kastade oss i soffan framför massa disney filmer och mös med varn oboy och gottis.
de behövde vi efter allt regn! Loppan somnade tidigt, hon måste varit helt död så som hon hållt
på hela helgen lång. igår gav hon mig till och med sovmorgon till 09,15!!
Minns banne mej inte när de hände sist:P
 
Blogg-appen funkar inte(som vanligt!) så jag har inte kunnat lägga in några bilder tyvärr:(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0