Trevligt


Hade en bra dag igår, treviligt födelsedagsfirande och god mat:)
Somnade som en stock och vaknade 04,24 i morse..
Ja kunde banne mej inte somna om så ja städade lägenheten och sen klädde jag på
mig för att gå ner till gymet som vi har i min bostadsförening.
Ja trodde dem öppnade kl 6 men nä, de öppnade viss 7 så ja bestämde mig för att ta valpen och
gå en lång ruda istället. Hade dock förlite kläder på mig för att vara utomhus så ja frös trots
att ja joggade för att ja skulel hålla värmen. De ända som hände va att ja blev svettig som tusan
och frös ännu mer, dess utom fick ja ju inte någon luft heller så ja sket på de å gick hem i stället!
 
Fastnade lite för länge i duschen och fick köra som en galning för att hinna till jobb:P
Glömde frukosten hemma så ja e vrål hungrig nu.. Måste äta någon ordentlig lunch för att palla dagen!
Idag ska jag åka och storhandla mat så att ja har för att tag framöver. Ja storhandlar en gång i månaden för att vara säker på att där alltid ska finnas mat hemma. men nu de senaste två månaderna har ja inte handlat så mycke som ja brukar, dels för att ekonomin inte tillåtit de och dels för att ja har ätit "ute" mycket. Inte på resturang eller så men hos kompisar å mina föräldrar mm. Tänkte att de va ett ypperligt tillfälle att rensa ut och tömma skafferiet och frysen, väntade nog lite för länge med att handla dock för att nu finns det typ bara kikärtor och fryst dill kvar:P
även om jag är jäkligt kreativ när de kommer till matlagning så är ja inte såå kreativ att jag kan få dill och kikärtor att bli en lyx middag direkt!
 
Ja ska även en sväng ut till mamma och pappa idag, ja ska tvätta min bil och titta på ett dockhus som mamma kommit över. Ja vill ju ge lillan ett i present så ja hoppas verkligen att detta är något att ha!
Ja vill ha ett STORT, gärna i trä.. Har någon något liggande så säg gärna till?!
 
En lite fågel viskade dess utom i mitt öra att jag ska få en pressent idag, Hmm undra vad det kan vara!
är super nyfiken på sånt och har mega svårt att hålla mig:P
De är ju aldrig fel att få en spontan present som "belöning" för allt arbete ja lägger ner på saker och ting:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0