snart slut..

Ja snart är det slut för idag och jag ska äntligen få åka hem och mysa med
min underbara älsklings emilia!!:)
Jag har längtat som en toka efter henne hela veckan så det ska bli så skönt att
få krypa ner under täcket med henne och se på disney chanel ikväll!
Jag har planerat för hennes favvorit måltid, det är inte så avanserat men hon
älskar det så ja ska laga till de till henne ikväll. Röda pölse och makkisar, de bästa hon vet!

Mina grymt underbara föräldrar har gjort det igen!!
på lunchen stack jag och pappa till bauhouse(?) för att han och mammis hade tittat på utemöbler
igår och det resulterade i att jag fick nya till min balkong!!:D
Fick ett sånt rottingmöbelemang ni vet ett sånt med bord, soffa och två fotöljer!
De är svart med vita bynor och en glasskiva som ligger på bordet, ja kommer få de
super duper mysigt på min balkong nu:) Hittade en grym el-grill från OBH Nordica igår som jag
ska införskaffa när lönen kommer och även en liten tarass värmare ska köpas in.
Har även kollat in lite snygga växer som ja är sugen på, nackdelen är coh att de kommer med stor
sannolikhet dö ganska omgående med tanke på att ja känner mig själv och vet hur urkass jag är
på att vattna dem där jäkla växterna:P

Så när loppan somnat ska jag fixa ihopa mina nya möbler och vem vet, de kanske till och med kan bli ett
glas vitt i dem ikväll<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0