Släkten<3

God morgon på er alla!
gårdagen var kanon, millis lekte som bara den och hon storm trivdes, precis som vanligt:)
Hon somnade snabbt när vi kom hem och vaknade sent idag så det var nog
bra för hennes energi att få leka av sig igår:P
Jag packade för fullt och är så hott som klar så de sista som ska göras nu är att packa
vagnen och hygien skruffset, och ja måste in om systemet och fixa lite dricka åxå!
Sen ska valpen lämnas till världens bästa vän och sen bär det av mot lödde för at sova
hon föräldrarna för att sedan kunna åka så tidigt som möjligt mot Åsa:)
 
när jag tänker på Åsa och midsommar så tänker jag på min släkt, mina nära och kära.
Vi är en stor familj, med en massa komplikationer på vägen men vi är ändå så perfekta,
var och en på sitt lilla sätt. Alla inspererar mig, vissa mer, andra mindre men jag har en liten del
av var och en innom mig. Ingenting har spelat så stor roll, varken pengar, blodsband mm utan vi alla
har ett stort och öppet hjärta. Vad mer kan man igentligen önska sig?
Alla som träffat min släkt är imponerade och blir påverkade på ett eller ett annat sätt, de vi har är inte så vanligt,
men vi har de, och jag älskar de, varenda en av er, Jag älskar er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0