Onsdags panik

Hej på er!

Hade panik i morse för attm in bil inte startade när ja skulle till jobb:O
De visade sig att de förmodligen är batteriet de är fel på eftersom att den startade
med hjälp av startkablar och en snäll person!
Ska prata med han vi köpte bilen av idag så får hans bilfirma se till att fixa
ett nytt batteri eller va de nu är som behövs.

Väl på jobb så går tiden sakta..
jag vill bara åka hem och reda ut allt som är en stor röra för mig just nu.
hjärtat säger en sak med hjärnan en annan och detär svårt för mig att veta
vilken del jag ska lyssna på just nu..

Prio ett för mig är att emilia ska ha det bra och vara trygg, nummer två är att jag
ska känna glädje och vara nöjd med de liv jag lever och dem valen jag gör..
Emilia är trygg och glad, hon har allt och lite till, ja är väl lyckig jag med men jag
saknar en stor bit av mig själv, eller ja den biten som får mig att känna mig hel..
De jobbiga med just den biten är att jag vet inte var den är,
eller igentligen vet jag nog var den är men inte hur jag ska kunna få tillbaks den..

"Can´t say goodbye"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0