Ny vecka

Ny vecka nya tag! De har varit en omskakande helg med massor av mixade kännslor. Dock har de possitiva varit att jag har fått bevisat för mig själv hur stark jag är, jag har inte gett mig själv rättvisa förrut, ja kan mer än vad jag tror och jag är starkare än vad jag tror! Hur som hellst så har min lilla polle flyttat nu, och han är verkligen i paradiset! Han går nu på en STOOOOR lösdrift med kullar och en rinnande å och massa lövskog med gamla fina stenrös, där finns en damm så de kan bada i och han går med två små shettisar som avgudar honom! De är en riktig idyll, som taget ur ett vykort. han kommer ha de sååå bra där, de vet ja!! Nu är de jobb som gäller måndag till torsdag sen är det äntligen dags för att åka till Göteborg igen. Det nalkas midsommar firande i gammal god tradition och de ska bli såå jäkla skönt att få komma bort lite. Ska skicka in mina betyg till antagningen för högskolan idag åxå så sen är det bara till att hålla tummarna för ett bra besked i slutet av sommaren! Nåväl , love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0