Mmmm morgon!

Vaknade kvart i fem i morse av att solen stor på rakt i huvuden.. hade visst glömt att dra ner persiennerna:/
Nä väl, vakna gjorde ja i allafall och strax efter mig vaknade även den lilla skrutten!
vi mös en stund och sen gick vi ut med valpen. Emilia vill alltid hålla kopplet själv men nu börjar tjejen
växa till sig ordentiligt så emilia börjar få svårt att hålla själv nu.
Älskar att se mina två underbara flickor ligga och busa på gräsmattan på morgonen, de är verkligen inte en kotte
ute förutom vi så emilias skratt ekar på hela klostergården<3
 
Morgon promenaden blev lite för lång så vi kom sent till dagis och jag kom i min tur sent till jobb.
men men, ja orkade verkligen inte stressa ihjäl mig vilket ja normalt brukar vara såååå bra på!
tror ja börjar bli lite klokare på den biten åxå faktiskt!
 
Idag ska emilia bli hämtad av Jim på dagis, jag tror att de ska åka till famme och busa så får jag köra dit när
ja slutat jobba. Emilia längtar så, hon vaknade flera gånger inatt och frågade om de va morgon nu och varje gång sa hon, "pappa Jim ska hämta mig på dagis imorron" det är kul att se att de fortfarande har så bra relation och
älskar varnadra så högt trots allt som hänt runt om.
Hon vet vem som är Pappa och hon vet att Pappa jim är en annan. tänk så smarta dem kan vara redan i den åldern!
 
Kvällens sysselsättnign blir att packa, ja måste packa klart allt som ska med till Åsa för imorgon efter jobb så åker vi direkt till mamma och pappa så de finns inte tid till att packa något då.
ja blir lite arg på mig själv när jag kommer på att ja borde ha tvättat innan eftersom att allt jag vill ha med mig mer eller mindre ligger i tvättkorgen men de är de inget att göra åt.
 
Nu ska de jobbas lite, hörs sen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0