Min Max

Idag ska jag träffam in bästaste bästa vän, min Max!
Ja ska försöka dra med honom ut på en liten shopping tur.
imorgon ska jag nämligen fira födelsedag så jag måste köpa en pressent!
Ja är sent ute som vanligt, men den brukar gå bra ändå:)
Tänkte dess utom överaska min lilla Max men en pressent till honom åxå,
som tack för att han passade valpen till mig i helgen.
 
Min bästa vän är en person som alla människor borde ha vid sin sida. Han är den mest fantastiska
individ jag någonsin lärt känna. Han är god rakt igenom, där bor inget ont i hans hjärta!
Han tar alltid hand om mig, och allt runt om mig för den delen. Han har aldrig svikit eller vänt mig ryggen.
Vi har kännt varandra i typ 8 år, från början var vi inget speciellt men på något sätt blev vi de.
vi blev speciella, speciella för varandra. Jag VET med största säkerhet att jag kommer ALDIG träffa en ny Max, de finns bara han, på samma sätt som det för honom bara finns en av mig, en Jaqueline.
Han är min andra halva, han är den som gör mig hel, han är den som håller mig uppe, han är min kraft.
Han är fantastisk mot emilia, hon älskar honom minst lika mycket som jag, hontjatar alltid om hennes Max,
de är konstigt på något sätt att en person kan betyda så mycket och ha så stor inverkan på ens liv.
Nå väl, Max Bejamin Håkansson, Jag älskar dig och är så otroligt tacksam för att du är min vän!<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0