Min mamma.

Det finns få saker i världen som man verkligen håller om,
de kan vara en familj, släkt, ett barn, ett djur eller tex en kär vän.
Jag är otroligt bortskämd med alla dessa saker. jag har en underbar omgivning som
alltid stöttar mig båder genom de bra men åxå genom de dåliga stunderna i mitt liv.
Därför kommer jag skriva lite om alla dessa personer emellanåt, vissa lite mer om andra lite mendre om. men då jag verkligen vill att ni ska veta att de ni gör för mig räknas verkligen och de betyder världenför mig så ska jag försöka skriva ner mina tankar och känslor till er här.
 
 
Min mamma och jag har inte alltid dragit jämt men de senaste åren har vår relation utvecklast och blivit mycket starkare. Jag har ångest över allt som varit emellan oss förr och jag önskar att de hade gått att göra ogjort men jag är tacksam över att vi har de vi har idag och jag älskar min mamma mer än någonsin! Hon har alltid stöttat mig, många gånger när jag inte förtjänat de. Jag har aldrig förstått henne förr men idag gör jag. inte för att hon är annorlunda utan för att jag är de. Jag är precis som hon, vi är lika fast jag inte velat erkänna de men de gör jag med glädje och otrolig heder nu. Hon är en otroligt stark kvinna som aldrig skulle ge upp. Hon är envis och tjurskallig, precis som jag, men samtidigt är hon hjälpsam och omtänksam. Jag är stolt över att få vara din dotter. Även om vi fortfarande bråkar ibland och är ovänner så finns det ingen jag hellre skulle kalla mamma!
 
Jag älskar dig Mamma, du är den bästa i världen och jag hoppas att jag en dag kan bli en lika bra mamma som du<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0