lite text

Hej på er!

Slängde upp lite bilder inna, en när petter har anlänt till sitt nya under bara hem. En bild på emilia när hon målar tavla hemma hos Max, en bild på mig i mina nya glasögon, en bild på mina ute möbler som
jag fick igår och en bild på valpen:)

Igår kom ju sessan hem så vi mös massa och sen byggde ja ihop möblemanget.
de tog längre tid än planerat och jag svor som aldrig förr:P
Dessa resulterade i att jag är sååå super trött idag! Ja gäspar hela hela tiden och känner hur kroppen skriker
efter att få gå och lägga sig! Ikväll ska de dock inte slappas utan de ska tränas!
Jag bara MÅSTE komma igång med träningen ordentligt nu, kosten och allt funkar bra och ja har bestält hem lite
kost tillskott mm. ja vill satsa sten hårt på detta nu då ja bokstavligen vantrivs i min kropp men som sagt ja MÅSTE komma igång med träningen!!!!

Längtar något fruktansvärt tills på fredag nu! ska bli helt underbart att få åka iväg lite och framförallt
eftersom att midsommar och Åsa är de absolut bästa jag vet<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0