Lite lättare

Ännu en dag med skit väder så de känns lättare att sitta på kontoret en hel dag
när de ändå är kallt och grått utanför fönstret!
Jag vaknade i panik i morse dock, ja hade försovit mig så den där långa duschen ja hade
tänkt att ta på morgonen fick snällt vänta tills ikväll.
Idag blir det lite födelsedags firande och de ska faktiskt bli skoj. Skönt att slippa laga mat dess utom:P
 
I går var jag och min Max inne i stan och shoppade lite presenter mm.
De blev även en snabb tur till nova innan de stängde, älskar att spendera dagarna med min bästa vän.
de är så skönt att bara få vara och få lee från hjärtat:)
Hoppas på fler sånna dagar i veckan!!<3
 
Jag sitter och smider lite planer för nästa helg. jag hade tänkt åka iväg och göra något skoj med emilia.
Har några ideer men allt hänger ju på vädret åxå.
Hon älskar vatten så en tanke var att åka till Tosselilla eller liknande men är de sånt här pinke väder
så är ju inte de någon höjdare.
En annan tanke i så fall är att åka upp till göteborg över helgen och gå på universeum, då spelar ju inte vädret
någon större roll, å andra sidan blir de ju inte billigare om man tar den turen..
Ajja, ja ska väll kunna komma på något bra fram tills nästa helg iallafall!
 
Sen fyller ju loppan år snart åxå, tänka sig att hon redan blir tre hela år.
Tiden går så förbaskat fort. Jag tror bestämt att hon ska få ett stort dockhus i födelsedags pressent.
hon äslar dockhus, hon leker med de på dagis hela tiden och även hemma hos sin pappa.
Hade tänkt ge henne en cykel men de gjorde ju morfar och mormor i påskas så ja får klura ut något annat.
Hon själv önskar sig en nin dvs kanin på hennes språk.
Men ja tycker att hon är lite för liten fortfarande för att få ha ett eget djur, nästa år kanske blir bättre.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0