Hon älskar det!

Kommer sluta lite tidigare idag, ska strax åka från jobb och hem till famme.
Millis är på väg dit med Jim sen ska de busas för hela slanten!
hon verkligen älskar att vara där, hon leker massor med Jossan och Bella(jims syskon)
De är banne mej alltid full rulle där hemma och de är verkligen härligt att se dem leka tillsammans.
Emilia får ju itne den leken när det bara är hon och jag.
Även om vi leker och hittar på så mycket vi bara kan så leker hon ju på en helt annan nivå med
andra barn. Med tanke på de fina vädret så tror ja bestämt att jag hittar dem på den stora studsmattan!
Emilia är storm förtjust i den, synda att vi inte bor i hus längre för då hade 3års presenten varit lätt köpt:P
 
Jim och hans familj är ytterligare en sak som jag håller nära hjärtat.
De har verkligen alltid varit snälla och stöttande för mig. visst det har funnits en del tjaffs åxå mellan åren
men de är väl itne så konstigt, vi har ju dock hängt ihop i över 6 år!
De tog emilia till sig från första stund och det har aldrig gjorts någon skillnad mellan millis och dem andra
barnen utan hon har varit en av dem från dag ett. De ska ni alla ha en stor eloge för!<3
 
Tänk så bra emilia har de igentligen..
jag menar att de finns ju dem som inte har några runt om sig, ingen familj, inga vänner, ingen släkt.
Emilia har ju dubbelt upp av allt typ, de e banne mej inte illa:P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0