Förnyelse!

Som ni säkert ser har ja gjort om lite här.
Ja är ju verkligen ingen fena på dehär med design på bloggen så den får se
ut såhär tills jag lyckat hitta någon snäll själ som kan ändra om här lite.

Anledningen till att jag tog bort min förra design var för att jag kände att jag ville vidare.
Bilderna som var på min förra  design är tagna i kroatien eller nja i venedig, men de är från min resa i kroatien dvs en tid då jag levde med J och vi hade vår lilla familj.
Som ni alla vet så ser de inte ut så längre och när jag helt plötsligt för en gångs skull
tittade på min egen blogg så såg jag att bilderna var där och de tog mig tillbaka i tiden.
Jag vill inte bakåt, jag vill framåt, därför ändrades utseendet!

De har gått ganske precis ett år sen jag och J gick isär och vissa dagar känns det helt ok, andra
kan de fortfarande göra ont, men vi har en bra relation idag och det är de viktigaste för oss båda!
Ja tänkte tillbaka lite på va ja har gjort under detta året som gått sen vi delade på oss och fy bubblan vad
mycket jag har hunnit med att göra och förändra.
De finns en del kvar men summan av kardemumman är att jag faktiskt är jäkligt nöjd och stolt
över allt jag gjort och allt jag gör.
Även om det är en bit kvar så är väl de viktigaste att man går på rätt håll eller hur? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0