Ännu en tisdag..

Nu va det tisdag igen och jag sitter på jobb(som vanligt).
Jag kommer sluta lite tidare idag eftersom att en betydande person tar studenten, eller ja,
en betydande persons lillebror för att vara mer korrekt.
Jag trodde att ja skulle slippa allt med studenter detta året, att ja hade blivit för gammal liksom, men icke!
Jag har skrivit ett mail till en studie rektor på en skola som jag vill läsa på till hösten.
Skickade det för en stund sen så ja hoppas att jag får ett bra svar innom kort, fy fan va skönt de hade varit!!

Nå väl, till den bästa biten idag..

JAG HAR FÅTT EN NY, EN ALLDELES EGEN, EN FANTASTISKT PERFEKT BIL!!!!!!!
Väldens underbaraste mamma och pappa köpte igår en bil till mig:)
Det är en liten röd golf, den är inte ny men den är såååå perfekt, å den är min!!
Jag är så kär i min nya lilla bil, som dess utom står på mig, de gjorde ju inte den andra bilen, de va ju mammas,
som ja dock körde ner värdet ganska ordentligt på tyvärr:(
Men som sagt, denna är min och så är alla kostnader kring den, förutom köpes summan då:P

Som om detta nu inte vore nog så fick jag dess utom hem alla mina tre par glasögon igår som jag beställt,
å dem är så jävla nice allihop:) Jag har fastnat för ett par, dem ja trodde ja skulle tycka minst om faktiskt:P

Bilder kommer sen.
Men nu måste ja jobba på så ja är klar tills ja måste kila på studenten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0