17 timmars pass..

God morgon.. Eller vi skippar "god" och säger bara morgon idag.. De e fan ingen god morgon.. ja e så stört trött och har haft världarnas krig mellan mitt huvud och mina jävla tankar heeeela natten lång.. Jag va och hälsade på min älskling Emilia och hennes pappa igår. vi hade skit kul och som vanligt spårade jag och hennes pappa ur, haha de är sjukt hur lika vi är! Kännde att ja va på rätt spår när ja åkte där ifrån och var då ganska nöjd med livet. Sen kom jag hem å kriget bröt ut.. Har inte sovit ett skvatt inatt och nu har jag oändligt många timmar jobb framför mig vilket inte gör saken bättre! Sitter på kontoret nu mellan 08.00 och 17.00 sen är de raka spåret till Stångby och jobba 17.30 till ca 01.00.. kan ju lugnt säga att jag hade gärna hoppat det där sista passet i stångby men va fan, gratis mat och några hundralappar är väl inte helt fel.. Imorgon bitti ca 08.00 ska jag dess utom köra upp hästen till sitt nya hem i hässleholm.. så inte fasen blir de någon sovmorgon då heller! Ajja, nu måste ja få lite kaffe och en cigg innan ja kokar över, skriver sen när ja är på bättre humör!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0