Tisdag

Hej på er!
 
Såg att appen fungerar igen:)
Ska försöka lägga upp lite bilder när jag får tid, så ni kan få se va vi har för oss.
 
Jag är nervös som tusan just nu, svaren på antagningarna till högskolan släpps på torsdag och jag fick till besvikelse veta att jag är obehörig till en del av kurserna jag sökt till eftersom att jag inte har Matte B.
Dock är jag behörig till bla Jurist linjen, inte för att jak ommer komma in där iallfall men de finns fortfarande hopp om en del media program och ett psykologi program som jag sökt. Skulle jag inte komma in nu så är det inte hela världen, ja göra högskoleprovet i oktober, pluggar upp matte B nu, och sen söker jag in till vår terminen igen.
De linjer jag vill läsa har kursstarter i januari/februari så då får jag göra ett nytt försök då.
Fram tills dess blir de jobb i så fall.
Jag har ju jobb hos pappa några månader till sen får vi se hur det blir efter de, de är bara någon enstaka månad det rör sig om i så fall, så ja hittar nog någon lösnign tills dess.
 
Igår var ja super duktig, åt rätt, tränade, solade och städade lite där hemma.
snacka om att vara produktiv:)
Dess utom fick jag vet att jag fick jobbet som ja var på intervjun för.
Blev inte förvånad över att jobbet blev mitt men jag tackade nej till de.
Jag har ju som sagt jobb hos pappa och jag vill inte sluta där, ja trivs och får bra betalt så varför sluta?
Dess utom ville de att jag skulle börja redan på torsdag med utbildning och sen köra igång på måndag och de  hade inte fungerat så som det ser ut nu med Emilia heller. Måste byta dagis innan jag kan ta ett sånt jobb för som det är nu stänger dagis 16,30 och då kan jag inte jobba var som.
 
Ska på en intervju till i nästa vecka så ja får hoppas att det kommer passa bättre!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0