This calls for

God morgon på er!
 
Min morgon började 05,10 när loppan kom gåendes och tyckte att det var morgon:S
Detta calls for en mörkläggnings rullgardin!!
Hon vaknar väldrigt tidigt de flesta dagarna för hon ser solen, lika svårt är det att få henne i säng
när solen skiner och våra persienner(?) som vi har i lägenheten gör inte sitt jobb!
 
Igår hade vi ett krig hemma, loppan var på riktigt skit humör och bara bråkade å hade sig.
Efter en massa tårar å skrik så fick ja iallfall in ungen i duschen och i sängen.
Hatar verkligen när vi bråkar så, vi ses ju bara några få timmar om dagen och de sista jag vill då
är att vara arg och irriterad:(
 
Idag ska Jim hämta emilia på dagis, de ska bli så skoj tycker emilia, hon har gått å tjatat och tjatat i flera dagar
efter honom men han har varit bortrest men nu är han hemma igen å då ska han som sagt hämta henne.
hon blir så stolt när han kommer till dagis, de är hennes lilla ögonsten!
Han hade visst köpt lite pressenter till millis vilket kommer vara högt uppskattat!
 
Jag jobbar i vanlig ordning och idag slutar jag 17.00.
tycker det är sååå drygt att sitta "fast" på kontoret så länge men de ger bra pengar i slutändan.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0