Super...

Då var det morgon och jag är redan super sugen på att dagen ska ta slut så att jag kan få krypa ner i sängen!
Jag är verkligen super trött idag och har noll motivation.
Men ja får försöka rycka upp mig för idag är de ju en arbetsintervju som gäller
och sen är de ju jobb på kontoret i vanlig ordning.
Jag måste försöka hinna med att power walka en timme ikväll åxå,
har varit såååå dålig med träningen och de gör att ja mår kass så de måste prioriteras mer!
 
Loppan var med Jim i Bjärred igår, de käkade glass och badade i havet!!
Emilia hade skit skoj och tjatar redan om nästa gång de ska leka tillsammans.
Hon sår ut som en vandrande sandhög när hon kom hem dock, men de är de värt!
Hon fick en kise katt av jim som hon vägrar släppa, den va med i badet igår, hon som med den i sängen,
den skulle med till dagis idag å den skulle sitta fastspänd på eget säte i bilen, min prinsessa!
 
Nu ska ja jobba undan lite så att jag kan smita iväg på min intervju.
skriver efter å berättar hur de gick:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0