stress!!

Denna dagen började ju inte som planerat..
vaknade och inser att jag försovit mig, sprang upp å i kläderna,
höll på att glömma att emilia åxå va hemma och skulle iväg,
så de fick bara kastas på henne lite kläder åxå för att sen rusa till bilen
och köra mot famme som ska passa emilia idag medans jag jobbar:)
Loppan älskar att vara där och busa med jossan och bella, alltid lika kul att se
hur lycklig hon är där! Nu är jag iallfall framme på jobb och är tänkt att
jag ska jobba full dag idag men jag tror faktiskt att jag kommer kila lite tidigare,
vill ju hinna se och vara med min prinsessa nu innan hon ska vara borta så länge!
 
Nu kommer vår nya kopiator på jobb, så de är dags att jobba!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0