Mondags morgon på jobb..

Skulle ju haft semester nu men icke..
måste jobba undan lite och jag har valt att vara ledig nästa måndag i stället
eftersom att då blir min flicka 3 år!!
 
De är hemskt vad tiden går fort just nu. Fick antagningsbesked från högskolan och de gick väl som väntat.
jag är reserv på en hel del intressant och ja har plats 1 - 5 på de flesta så de finns hopp.
frågan är bara om jag vill plugga nu eller om ja ska jobba lite, göra högskoleprovet och söka igen till våren.
Ja har några dagar på mig att tänka så får vi se hur det blir.
 
Helgen har varit super mysig, va hos läkaren med millis i Fredags dock, de va inte så skoj men hon är bättre nu iallfall så de är skönt! Har umgåtts med min farmor, farfar, gammel mormor, mamma å pappa både i lördags och i söndags, de är härligt att umgås allihop, att äta å dricka gott och ha lite mysigt ihop.
Efter jobb idag ska jag åka till lill loppan och hämta hem henne.
Vi ska mysa massa nu i veckan, ja ska vara ledig någr dagar å då ska vi försöka hitta på något skoj.
Blir nog en sväng till tosselilla och eventuellt en tur till göteborg. Ska försöka pricka in kiviksmarknad åxå:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0