Mina bäbisar

God morgon!
 
igår var jag produktiv och gjorde om i lägenheten, de fick möbleras om helt i mitt sovrum samt i emilias.
Dess utom fixade jag om i vardagsrummet så nu är det bara hallen och badrummet kvar, ska fixa
lite i köket åxå men de kan jag inte göra än.
De är nämligen så att jag har tre bäbisar där inne just nu och en rädd kise-mamma.
I tisdags fann man dessa ungar i en container som kört från lödde till malmö.
Ungarna är ca 5 veckor och behövde ett hem omgående så jag fick bli fosterhem åt dem.
Senare under natten fann man mamman och lyckades fånga in henne så även hon kom till mig.
De får vara i köket nu eftersom att mamman är superrädd och har förmodligen aldrig varit inne förr.
De är sååå söta allihop, de busar och myser massor:)
De ska stanna tills de kan få egna hem, dvs när de är ca 12 veckor.
Skulle jag av någon anledning inte kunna ha kvar dem så hittar kattjouren ett nytt hem.
Underbart arbete katt jouren gör, de är så himmla duktiga och lämnar ingen efter, stor eloge till dem!!
 
Ska försöka lägga upp lite bilder på dem sen när ja kommer hem från jobb,
Jag ska bara ta en tur in till Jims mamma först hade jag tänkt, de är nämligen så att en liten tös
fyller ju år idag, GRATTIS BELLA!!:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0