Jäkla blogg-app

Hej på er!
Blir så irriterad på att blogg-appen inte fungerar!
har försökt blogga från mobilen när jag varit borta men de har inte gått tyvärr, där av den dåliga uppdateringen!
 
Nåväl, idag är det tisdag och jag sitter på jobb. Jag har lite små planer för dagen men inget större, ska försöka att ta med mig emilia ut en sväng när jag slutar jobba. tänkte att en sväng till ankorna i parken kunde vara skoj.
Annars flyter allt på bra. Jag jobbar stort sett varje dag vilket är lite tråkigt, ja skulel vilja njuta mer an tiden med emilia men å andra sidan ahr hon skoj på dagis och jag får tjänat ihop så att vi kan göra något skoj mot slutet av somamren.
 
Jag har suttit och skrivit om mitt CV(igen) för att kunna dela ut och söka lite mer jobb den kommande veckan.
jag vet ju inte om ja kommer att plugga eller inte till hösten så det är viktigt att jag söker jobb under tiden om ut ifall att det inte blir studier detta året. De hade varit ganska skönt med ett jobb faktist, komma ikapp lite ekonomiskt och dess utom få lite mer erfarenhet så att jag är 110% säker på vad jag vill plugga till sen.
 
Inatt kissade loppan ner hela sin säng, blöjan läckte och det vr den sista jag hade hemma:S
ja fick tvätta av henne och hänga upp allt de kissevåta för att sen hoppa upp å mysa i min säng.
Hon sov resten av natten utan blöja och de gick jätte bra, hon va helt torr och gick å kissade när hon vaknade!
Min stora tös<3 Tycker att det är så mysigt att ha henne i min säng, även om både och och jag sover bättre när hon sover i sin egen säng så njuter ja verkligen av dem gångerna vi sover tillsammans!
Hon älskar sin säng och sitt rum så hon vill ju aldrig sova med mamma mera men när de väl finns möjlighet till de så tror jafaktiskt att hon tycker att det är lika mysigt som jag:P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0