Intervjun..

Intervjun gick riktigt riktigt bra:)
Jag tror bestämt att detta var en av mina bästa!
De ställde frågor som passade mig perfekt och jag svarade bra
på alla, konkreta korta svar. Jag hade lagom med självförtroende och
tog plats, men inte för mycket plats.
De känndes jävligt bra med andra ord!
 
Sen är det ju inte ett dröm jobb, de är som försäljare åt ett el-bolag,
dock är det ett jävligt bra bolag, med bra grundlön och bra provition.
De skulle höra av sig i början på nästa vecka så vi får väl se,
de ger mig några dagar extra att tänka igom de hela.
Jag känner mig inte så säker på att jag vill ha jobbet även om jag blir erbjuden de.
De beror lite på arbetstiderna, ja vägrar missa mer av min dotter än vad jag redan gör!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0