I morse..

Kom jag banne mej inte upp ut sängen förän allt för sent!
jag hade satt klockan tidigt för att hinna duscha och gå ut med hunden och
göra detta i ett behagligt tempo. Istället slet jag mig ur sängen 20 över 7 och
han inte med något alls utan fick stressa som en galning!
Väl framme på jobb nu så känner jag hur tröttheten bara väller in över mig.
jag MÅSTE verkligen sova ut i helgen, annars vet jag inte vad jag gör!
 
Igår shoppade jag lite med världens bästaste mamma.
Hittade en hel del på rean å framförallt på Vero moda. lill fisne fick en hel
del hon åxå, men de är ju inget ovanligt:P
Usch, ja gör de redan... Skämmer bort min unge.
Jag som lovade mig själv att inte ösa saker över henne, de gick ju bra med de?:S
Ajja, hon är ju trots allt i behov av de mesta kläderna som köps till henne,
och det är faktiskt mest de som köps. Inga onödiga leksaker eller så utan hon får
de hon "behöver" bara att hon får lite mer än vad hon kanske behövde:P
 
Tycker det är en svår fråga dedär om bortskämda barn..
ja är bortskämd i allas ögon men ja känner att jag kan uppskatta värdet i det jag får.
plus att jag kan ta att jag inte kan få ALLT i hela världen.
Är man verkligen bortskämd på "fel" sätt då? eller är man bara lyckligt lottad?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0