hem till soffan?

Blev en sallad från subway till lunch idag,
älskar verkligen deras kyckling sallad med varm kyckling!
Nu är ja propp-mätt och känner bara för att åka hem till soffan:P
Har enormt dåligt med motivation på jobb idag, har typ ingenting att göra så tiden
går så in i bombens sakta.. Dess utom ska jag åka och hämta sessan efter jobb
så tiden hade gärna fått gå lite fortare så att ja hade kunnat mysa nu nu nu!!
 
Skryttan ska vara hemma tills på söndag alt måndag morgon och sen ska hon vara borta i hela två veckor!!!:(
Vet i fasen hur de ska gå, har jätte svårt att vara ifrån henne bara en vecka i stöten så dehär kommer inte bli lätt!
Anledningen till att hon ska vara borta så länge är för att jag och hennes pappa ska byta veckor, jag har tidigare haft ojämna veckor men ska nu ha jämna veckor istället.
Detta är INTE mitt påhitt, ja trivdes med de bestämelserna som vi hade men Emilia fick ju en lillebror i höstas och nu ska han börja vara med sin pappa oftare och mamman till lillebrorn kan inte tänka sig att byta vecka med sin andra sons pappa så då får ja ju ställa upp och byta min vekca annars kommer ju emilia och lillkillen aldrig träffa varandra:S
Dess utom ska emilia få åka på mini semester med sin farmor någora dagar så de passar bra att de gör de nu när hon ändå ska vara där så länge!
håller tummarna för att de kommer gå bra, med de tror ja, hon är stor och enormt lättanpassad.
De är bara mitt mamma hjärta som har svårt med dehär!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0