Underbart!

Har haft en helt underbar dag!
Dagen har spenderats hos "famme" med millis:) hon har stor trivts och busat jätte mycket med "fastrarna" bella och jossan. Dess utom va hennes favorit, hennes "pappa jim" åxå där vilket gjorde dagen fulländad för min lilla prinsessa! De va så underbart att se henne så glad och nöjd<3
hon somnade på vägen hem, typ kl 18,30 och har sovit sen dess så de innebär att morgon dagen kommer börja allt för tidigt, gissar på någon stans mellan 05,30 och 07,00:S de kommer ju inte bli fullt så roligt med va fasen, då får vi bara mer tid till att mysa på:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0