Fredag

Hej på er!
De var ett tag sen ja skrev här, har haft såå mycket att göra!

Jag har tentat av tre kurser i skolan och lämnade i tisdags in mitt klara examensarbete.
Som ni säkert förstår har skolan tagit upp mesta av tiden.
Utöver skolan har jag jobbat en hel del, onsdag, torsdag och idag har jag dess utom jobbar två eller tre jobb om dagen. Detta har gjort att det är en ytterst törött jaqueline som skriver:P
Igårkväll körde jag även petter till sitt nya hem. Stallet vi stod i fungerade inte så nu gav jag upp,
vi har flyttat till ett annat stall i lund där vi får betydligt mycket mer för pengarna.
Detta ger mig dess utom lite sinnesro då ja slipper alla fodringar, insläpp och utsläpp, bara det är guld värt!

Emilia mår super bra. hon utvecklas till tusen och lär sig en massa nytt varje dag.
hon pratar och sjunger och är väldigt aktiv. hennes trots har som tur är minskat och nu har hon haft en
period då hon har varit super mammig och mysig. Inte för att ja klarar, tycker de är såå mysigt:P
Dagis funkar skit bra och vi storm trivs båda två. De enda problemt är öppettiderna men än så länge funkar de!
Hennes relation till sin pappa har blivit mycket bättre och så även min och hans relation.
vi är vänner och gör en del skoj saker tillsammans vilket är oerhört skönt för loppans skull!

Tack till alla er som ställer upp så mycket för mig och prinsessan,
ni ska alla veta att ni är fanstastiska och vi är oerhört tacksamma för allt ni gör!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0