Såå jobbigt:(

Har sån ångest just nu..
Har lagt bud på en lägenhet som ja verkligen vill ha. Nackdelen är att de är visst en hel del fler människor som åxå vill ha lägenheten å ja har inte råd att buda mycket mer än de som är budat nu:( så de ser mörkt ut för min del.. Men de löser sig nog iallafall, kommer ju aldrig bli riktigt hemlös eller så men de finns ju mer eller mindre önskvärda senario..
Får väl hålla tummarna å hoppas på de bästa, ska dess utom på visning på sönda på en annan lägenhet så vi får väll hålla tummarna på att de kan bli den istället om dd nu inte går min väg i den nuvarande budgivningen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0