Ny dag, nya tag:)

Idag ska ja titta på två lägenheter:) en trea på linnero och en två och en halva på östra torn:) båda har mycket fördelar så de kommer bli intressant att se dem på riktigt å inte bara på bild:) den på öt är en 2,5 a. Den har en liten trädgård å ligger i ett radhus område vilket är ett stort plus! Trean e på linnero, på 3dje våningen med stor inglasad balkong, ny byggt kök och är stor, nästan 15kvm större än den på öt vilket gör Emilias rum mycket större! Den är nästan hundra tusen dyrare att köpa men är tusen kr billigare i månads hyra så de blir ganska likt ekonomiskt i de långa loppet. Har stora förväntningar på dagen så hjälp mig att hålla tummarna för att ja hittar vårt nya hem idag!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0