Morgon mys

God morgon!
Här hemma har vi varit vakna i en timme lite drygt, vi myser i soffan å tittar på bollibompa! Millis ville bara ha päron till frukost så hon e inne på sitt andra päron nu:P själv sörplar jag te, har så ont i halsen så ja får knappt i mig något annat:(

Vår helg har varit underbar! I fredans mös vi med emilias lilla kusin casper:) de va såå otroligt söta tillsammans, de är helt klart något som måste göras om snart igen!
Sen i lördags var ja och Emilia med mormor, morfar, Koffe och Hanna på tropikariet i helsingborg. De va sjukt kul å Emilia hade jätte roligt åt alla djur! Efter de åkte vi till Ikea å åt och sen gick vi på väla:) Emilia åkte i den nya vagnen vi köpte i fredags å den va verkligen kanon, ja är super nöjd!!!
Efter en heldag med familjen åkte ja å loppan hem, vi mös å kollade på både Djungelboken och pocahontas! Loppan sov tätt tätt intill mig i natt, älskar när hon är så kelig:)<3

Idag ska jag på en visning på östra torn igen, hoppas de blir denna lägenheten nu!! Börjar bli förbaskat trött på att leta lägenhet! Undertiden ska Emilia vara hos min Bff, sen får vi se om vi ska leka alla tre eller hur dagen blir!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0