Bud!!

Nu har ja lagt bud på en lägenhet på fäladen i Lund:) hoppas verkligen att den blir min till slut!!

Loppan har varit hemma från dagis idag för hon hostar som sören igen:( fick ringa hennes läkare som sa åt mig att höja hennes dos av cortison igen:( hoppas den börjar ta snart annars blir de väl att byta medicin igen:(
Millis va med mig i skolan och sen åkte vi hem och mös en massa! Nu busar hon med mormor å morfar, de låter som om de håller på att riva deras sovrum:P imorgon blir de ännu mer mys sen ska lillan å ja hämta upp hennes pappa vid 4 å så ska hon va där några dagar:( kommer sakna henne som bara den!! Älskar att allt fungerar så bra mellan mig å hennes pappa nu, älskar att se honom å millis tillsammans men de e fortfarande enormt svårt att vara ifrån henne när hon e där..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0