Sviken..

Så besviken å sårad..Känner mig så kluven! Är så glad för att ja har fått lägenheten, att ja fått ett jobb ja trivs med och att allt börjar gå till de bättre igen men samtidigt händer de hela tiden så mycket som gör att min lycka tar sig en smäll.. De som gör mig mest ledsen är att min ärlighet har ifrågasatts pga en annan människas lögn. En ja trodde va min vän, en ja trodde förstod.. Hon ljög och hennes lögn gjorde större skada än vad hon kunde tro, är så jävla besviken så de finns inte! Att stå till svars för något som jag gjort är inte kul men de är okey, men att behöva stå till svars för en lögn och behöva försöka övertala folk som skulle va mina vänner är värre än värst.. Hade glömt att de kunde göra så ont att bli sviken, hade sänkt min skydds mur och öppnat mig för att försöka lita på människor och dess god het, tyvärr så va de helt fel person som ja gav den tilliten till.. Men de är bara att bita ihop, idioter finns de gått om, tyvärr valde ja en till att vara min vän men tro mig, de händer inte igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0