Äntligen!!:)

Nu har ja äntligen fått en lägenhet!!!!:D det blev en stor trea med underbar planlösning och en fantastiskt stor balkong:) inflyttningen blir den 1 december så ja har mycket att stå i de kommande veckorna. Dess utom börjar jag idag på mitt nya jobb så nu är de mycket nya å stora saker som händer:)

Vill ge ett STORT tack till mina fantastiska föräldrar som har gjort allt de här möjligt för mig! Alla borde ha turen att ha så underbara föräldrar som jag har!! Jag älskar er så min mamma och pappa<3

Vill passa på att skänka en tanke till världens bästa gammel mormor. Min gammel mormor har tyvärr blivit sjuk vilket gör mig otroligt ont och jag är fruktansvärt ledsen över de.. Jag hoppas och ber att hon kommer kunna leva många år till på ett så bra sätt som möjligt, hon är en kämpe och en otroligt stor förebild för många, inte minst för mig!! Alla tankarna går till dig viola, jag älskar dig<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0