Allt på en gång!

Nu händer allt på samma gång! Ja har blivit sjuk, vilket ja typ aldrig blir men nu när ja har som mest att göra så kom helvetes förkylningen som på beställning:( har haft feber, migrän, öronen är helt förstörda å båda trumhinnorna är spräckta.. Dess utom har ja halsfluss som om de andra inte va nog?!? Ja har iallafall lyckats packa ihop lite av lägenheten men ja har en hel del kvar:/ vet i fasen hur ja ska hinna allt men de blir nog bra på något sätt tillsist.. De jobbigaste e att ja saknar min Emilia.. Hon e hos Niklas å ja kommer inte träffa henne förening flytten å de e klart:( vet inte hur ja ska klara av de men ja får försöka tänka possitivt men fyyyy va svårt de e!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0