underbara familj

dagen igår spenderades i skolan ,sen åkte ja banne mej buss hem från skolan,
de va banne mej inte nyligen jag åkte komunalt till skolan och de kommer säkerligen
att ta lika lång tid tills ja gör de igen, UCSHHH vad ja hatar alla stirriga åringar som
ska tränga sig på bussen och sen blir de varmt, kvavt och jävligt jobbigt under resans
gång.. nä tacka gudarna(dvs Mamma och pappa) för att ja har mitt körkort och min bil!!!
efter att vi hade ätit en god middag och myst med lite gottis på kvällen skulle jim se på hocky,
så jag smet iväg och umgicks lite med mina kompisar<3

idag vaknade loppan strax efter 7, hon lyffte på mitt täcka och så kröp hon in och la sig
på min arm<3 älskar att vakna så!!! sen låg vi och mös fram till halv 8 och sen fick vi sätta
igång tven. brukar alltid ha mys i sängen innan vi går upp, även om de helt givet blir längre
på helgenran:P Men medans loppan tittade på bollibumpa så kom hon på att hon ville ha pannkakor,
och va gör så ja, jo jag går upp och börjar med pannkakorna, så ja stod och gjorde pannkakor till
frukost kl 8 i morse:P

Efter frukost fick emilia ännu en idee, hon ville titta på djur, så vi satte oss i bilen och åkte till
skånes djurpark:) De va helt underbart, emilia älskade de och de va verkligen vad vi behövde som familj!
så dit kommer vi helt klart åka fler gånger under sommaren!

nu ska vi snart åka till mamma och pappa och grilla:) de är lediga från alla aktiviteter idag så de gäller
att passa på när de finns tid:)



Kommentarer
Hanna

Där var vi med igår!

2011-05-15 @ 07:26:26
URL: http://uncertain.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0