Stallet

Hej!
idag har jag varit i stallet för första gången på riktigt sen ja blev gravid med
emilia!! Ja har mockat, fixat käk, ridit ut i skogen, å fy fan vad jag har saknat de!!!
Jag har börjat rida igen med en underbar person som ja har stått uppstallad
hos tidigare, har saknat henne massor och hennes fina hästar<3

Just nu sitter ja i soffan hemma hos mamma och pappa,
har mått sämre de senaste dagarna och nu är min stora älskling i finland och kommer hem
på måndag kväll och min lilla älskling är hos N. De  va sååå svårt att lämna henne idag,
hon grät och skrek och de kändes så svårt att gå då. de va jobbit redan innan vi skulle lägga
oss igår, vi va vakna till 9 och busade massa för ja ville inte att dagen skulle ta slut:(
och Millis ville inte ens gå ut ur bilen när vi kom fram till N i morse..

men men va ska ja göra, lämnar jag inte henne där blir de fel, och lämnar ja henne
där så får ja väl lära mig att stå ut med detta..

Jag saknar sig.. i din famn känna allt inte fullt så svårt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0