Mer djur.

god morgon!
sitter i skolan nu och har filosofi, vi pratar om den fria viljan..
ett ganska interessant ämne men gud va många olika tankar de finns
kring de:P Dagen består av skola sen mys med emilia.¨
ska även köra mamma så hon kan få massage<3

igår var jag, jim och emilia och fiskade tillsammans med jims kusin kalle,
hans sambo catrin och deras underbara lilla tilde:)
hade en väldigt trevlig dag i häckeberga, flickorna lekte en massa och
pojkarna fiska:) jim fick en gädda och kalle fick tre små mörtar,
flickorna klappade fiskarna och emilia ville ge den en puss men hon vågade inte:P
tilde och emilia lekte med skalbaggar och flugor, de va så söta<3
Bilder kommer!

efter fisket åkte vi hem och käkade på max, loppan har tjatar om hamburgare i flera
veckor så hon fikc sin vilja igenom:)
sen mös i i sängen och såg film hela kvällen, så med andra ord, hela helgen har
varit oslagbart underbar!!<3


Kommentarer
Sara

Heej :) vem är din stora älskling? emilia? eller hennes pappa?

2011-05-16 @ 23:22:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0