Mammas hjärta

hej!
livet går just nu emot mig, ja har sååå mycket kvar i skolan,
på 30 dagar ska ja göra typ 10 prov och lämna in 3 arbeten..
ett ska vara inne på onsdag, mitt special arbete på 15 sidor,
borde kanske börja skriva på de nu?
emilia har varit riktigt kass, hon har fått bakterier som har
angripit hennes njurar så hon går just nu på antibiotika,
hon har haft ca 40 graders feber i över en vecka och har verkligen
inte velat äta.. men de börjar bli bättre nu och de är i alla fall skönt.
de gör så obeskrivligt ont i hela kroppen att se min älskling så!
Nu när hon börjar bli bra igen så är de dags för mig att ta tag i skolan
så de är dit all min extra tid kommer gå nu..

Saknar dig min stora älskling, 3 dagar utan dig känns som en evighet<3


Kommentarer
Janna

ååh hoppas lillan blir frisk snart!! vi får ses snart jag saknar er! <3

2011-05-02 @ 21:28:25
URL: http://jannaselin.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0