Hatar när min hjärna gör såhär

Mår inte alls bra, har haft några riktigt jobbiga dagar,
inte pga emilia eller skolan utan mer psykiskt..
Kan bara säga som så, JAG HATAR DÖDS ÅNGEST!!!

förstår inte varför vissa inte kan sluta tänka, varför man oroar
sig för saker som andra inte gör, som tex jordens undergång, glabal uppvärmning,
människors lidande i stora delar av världen och mycket mycket mer..
Jag tycker att de är bra att man tänker men ja bara hatar
när min hjärna fastnar i dem tankarna så ja mår piss..
Nå väl, de blir väl bättre snart men snart får gärna vara nu!!


Kommentarer
Sofie

Tack för din kommentar!

Ja vi ska testa minifom om sempers inte hjälper. Eventuellt kombinera dem. För bajsar gör han, så de står härliga till ;) De är framförallt gaser som gör att han får ont.. Men vi testar oss fram, något borde ju funkar. Ikväll har de faktiskt varit lugnt så (peppar peppar) håller de sig!

Kramar!

2011-05-05 @ 22:21:59
URL: http://aktaidiot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0